poniedziałek, 9 grudnia 2013

Kilka słów od autora?

Cześć.

Część z Was kojarzy mnie pewnie z poprzedniego bloga. Skąd zmiana i przeniesienie w inne miejsce? Mój poprzedni blog był miejscem, które skupiało się tylko na samorealizacji, na co zresztą dokładnie wskazywała nazwa. Ten temat nadal jest mi bardzo bliski i posty tego rodzaju będą pojawiać się tutaj dość często, ale chciałam rozszerzyć tematykę bloga. Od dawna chodził mi po głowie pomysł, by zmienić to miejsce na bardziej lifestylowe. Stąd nowa nazwa, nowa szata graficzna i... nowe kategorie postów. Jak już powiedziałam - samorealizacja jest dla mnie bardzo ważna i to właśnie od niej zaczęłam swoją przygodę z blogowaniem, więc posty w tej kategorii nadal będą się pojawiać. Co poza tym? Pozostałe tematy będą dotyczyły organizacji czasu, przestrzeni, oszczędzania. Często będą się także pojawiać recenzje książek i filmów. Do tego dojdą kategorie takie jak design i bardzo kobiecy wątek dotyczący mody i dbania o siebie. Dodatkowo, co tydzień dowiecie się, co spodobało mi się najbardziej w minionym tygodniu - filmy, gazety, jedzenie i wiele, wiele innych. Mam zamiar kontynuować serię "Tydzień z życia", pojawi się też kilka "tagów" dzięki którym będziecie mnie mogli lepiej poznać. Ciekawi? Zapraszam! Sama nie mogę się doczekać!

2 komentarze:

  1. Zapowiada się ciekawie, byłam stałą czytelniczką starego bloga :) Jak ten się rozwinie to będę tu wracać równie często ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzymam kciuki za Twoje nowe miejsce w sieci i dodaję do obserwowanych bo poprzedniego też w nich miałam.

    Pozdrawiam!
    Justyna

    OdpowiedzUsuń