poniedziałek, 17 listopada 2014

Lubię poniedziałki!


 Cześć Kochani!

Lubicie poniedziałki? Jak już kiedyś pisałam - to zależy. U mnie zapowiada się bardzo intensywny, a jednocześnie bardzo rozwojowy tydzień. Niestety oznacza to niedobór snu i podkrążone oczy od samego poniedziałku. Mimo to zapraszam na serię Lubię poniedziałki! na moim blogu. Trochę na przekór najtrudniejszemu dniu tygodnia. Jeśli chcesz ze mną odczarować zły poniedziałek - zapraszam! A jeśli lubisz poniedziałki, to zapraszam tak samo mocno - po garść inspiracji i odkryć!


Co zdradza wygląd Twojego mieszkania? Ciekawy artykuł. Ciekawe co myślą o mnie moi goście, kiedy przychodzą do mnie?

Pani swojego czasu - świetny blog, uwielbiam go! Ola prowadzi blogi i szkolenia z organizacji pracy. Jest też żoną i mamą! Od Oli naprawdę mogłabym się uczyć organizacji!

Uwielbiam bloga Laury. Szczególnie polecam serię 'Tydzień oczami telefonu'. Nie wiem jak Was, ale mnie zawsze zastanawiało jak wygląda tydzień innych ludzi, poza tym to taka zawoalowana forma poznania kogoś lepiej.

Świetny post na blogu Ani! Daje do myślenia i podnosi na duchu, a w tym tygodniu niezwykle tego potrzebowałam.

I kolejny artykuł Ani, który bardzo mi się spodobał. W sumie sama mogłabym taki napisać! Aniu, mamy w tej dziedzinie identyczne poglądy! Taki dom właśnie staram się stworzyć - dbam o dom, sprzątam, piekę i prasuję z wielką chęcią, ale to nie oznacza, że zrezygnowałam z rozwoju i pracy!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz