poniedziałek, 24 listopada 2014

Lubię poniedziałki!

Witam ponownie w serii Lubię poniedziałki! Poprzedni tydzień był tak intensywny, że praktycznie nie miałam czasu na przeglądanie ciekawych stron. Dlatego dzisiaj tylko 3 artykuły, mam nadzieję, że zainspirują Was tak mocno jak mnie!


10 tekstów, które usłyszysz młodo wychodząc za mąż! Numer 10 to mój faworyt. Ja jeszcze za mąż nie wyszłam, ale już słyszę tego typu hasła, kiedy mówię, że w sierpniu biorę ślub. Zazwyczaj pada pytanie: "A co, w ciąży jesteś?". Super. Bo żeby brać ślub koniecznie trzeba być w ciąży :)


Kolejny świetny artykuł z bloga jestrudo. Prawdą jest, że mamy sporo kompleksów i często nie widzimy jak dobrze wyglądamy :) Czasami jednak zastanawiam się ile w tym wyuczonej regułki, bo źle być pewnym siebie i na stwierdzenie: "Świetnie wyglądasz!" odpowiedzieć "Dzięki, wiem!".
Dziewczyny, chłopaki! Bądźcie pewni siebie! Nikt nie mówi Wam, że macie świetną koszulę czy fajna fryzurę jeśli myśli inaczej!


Jak oszczędzić pieniądze? Na tej stronie znajdziecie co najmniej kilka super porad! Ja w życie wprowadziłam między innymi punkt 3,5,10, 11,14!



1 komentarz: